Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu
Autor: Jiroušková, Olga
Vedoucí: Vysekalová, Jitka
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na téma psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu. Teoretická část se zabývá osobností spotřebitele, rozhodovacím procesem, spotřebitelským chováním a dalšími pojmy, které souvisí s tématem. Praktická části se pak zabývám segmentem nealkoholických nápojů, konkrétně značkou Kofola. V rámci psychologické explorace analyzuji dvě cílové skupiny pomocí hloubkových rozhovorů. Díky této analýze zjišťuji rozdíly postojů a spotřebního chování dvou cílových skupin v souvislosti se značkou Kofola. Na základě zjištění pak v projektové části navrhuji konkrétní komunikaci cílenou na dvě vybrané cílové skupiny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19551
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 26176


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jiroušková_2012_dp.pdf 6.494Mb PDF Zobrazit/otevřít
jiroušková_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jiroušková_2012_op.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet