Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu |
Autor: |
Jiroušková, Olga
|
Vedoucí: |
Vysekalová, Jitka
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zaměřuje na téma psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu. Teoretická část se zabývá osobností spotřebitele, rozhodovacím procesem, spotřebitelským chováním a dalšími pojmy, které souvisí s tématem. Praktická části se pak zabývám segmentem nealkoholických nápojů, konkrétně značkou Kofola. V rámci psychologické explorace analyzuji dvě cílové skupiny pomocí hloubkových rozhovorů. Díky této analýze zjišťuji rozdíly postojů a spotřebního chování dvou cílových skupin v souvislosti se značkou Kofola. Na základě zjištění pak v projektové části navrhuji konkrétní komunikaci cílenou na dvě vybrané cílové skupiny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19551
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
26176
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet