Cultural Tourism and Cultural Market of Bosnia and Herzegovina - Promotion Strategy of the National Product

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Cultural Tourism and Cultural Market of Bosnia and Herzegovina - Promotion Strategy of the National Product

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Cultural Tourism and Cultural Market of Bosnia and Herzegovina - Promotion Strategy of the National Product
Autor: Mićić, Tanja
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Kulturní cestovní ruch je odvětvím cestovního ruchu, které je jedním z nástrojů pro ekonomický růst a prochází velkým rozvojem. Bosna a Hercegovina je země, která má dobrou geografickou polohu a bohatou historii a má v podstatě potenciál pro udržitelný celkový růst. Bosenská Královská Stezka je projekt realizovaný společností NNO Mozaik a je to první projekt na téma kulturního dědictví cestovního ruchu. Cílem této práce je provést příslušné výzkumy na téma kulturní turistiky v Bosně a Hercegovině a v Evropě a nabídnout vylepšenou verzi projektu bosenské Královské stezky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19549
Datum: 2012-03-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 24454


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mićić_2012_dp.pdf 1.662Mb PDF Zobrazit/otevřít
mićić_2012_vp.doc 45Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mićić_2012_op.zip 18.84Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet