Cultural Tourism and Cultural Market of Bosnia and Herzegovina - Promotion Strategy of the National Product
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Cultural Tourism and Cultural Market of Bosnia and Herzegovina - Promotion Strategy of the National Product |
Autor: |
Mićić, Tanja
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Kulturní cestovní ruch je odvětvím cestovního ruchu, které je jedním z nástrojů pro ekonomický růst a prochází velkým rozvojem. Bosna a Hercegovina je země, která má dobrou geografickou polohu a bohatou historii a má v podstatě potenciál pro udržitelný celkový růst. Bosenská Královská Stezka je projekt realizovaný společností NNO Mozaik a je to první projekt na téma kulturního dědictví cestovního ruchu. Cílem této práce je provést příslušné výzkumy na téma kulturní turistiky v Bosně a Hercegovině a v Evropě a nabídnout vylepšenou verzi projektu bosenské Královské stezky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19549
|
Datum:
|
2012-03-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
24454
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet