Marketingová a komunikační strategie drobných živnostníků
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová a komunikační strategie drobných živnostníků |
Autor: |
Václavíková, Lenka
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Hlavním účelem diplomové práce je poskytnutí určitých návodů a doporučení drobným živnostníkům podnikajícím v sektoru služeb za účelem zvýšení jejich konkurenceschopnosti na trhu. Teoretická část čtenáře seznamuje se základními pojmy, které se objevují v dalších částech práce, a umožňuje mu pochopení některých marketingových principů. V praktické části je na základě strukturovaných rozhovorů se živnostníky analyzováno a zhodnoceno portfolio jejich služeb i jednotlivé prvky marketingového mixu. Na základě analýzy jsou stanovena doporučení, jak lze některé aktivity provádět efektivněji. Podstatou projektové části je poskytnutí návodů pro strategické analýzy a následné plánování marketingových aktivit drobných živnostníků, přičemž součástí této části jsou také příklady analýz a plánování aplikované na firmu Čalouník. Veškeré návody jsou strukturovány tak, aby se jimi dokázal řídit i podnikatel bez vzdělání v oblasti marketingu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19538
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
26472
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet