Marketingová a komunikační strategie drobných živnostníků

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová a komunikační strategie drobných živnostníků

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová a komunikační strategie drobných živnostníků
Autor: Václavíková, Lenka
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Hlavním účelem diplomové práce je poskytnutí určitých návodů a doporučení drobným živnostníkům podnikajícím v sektoru služeb za účelem zvýšení jejich konkurenceschopnosti na trhu. Teoretická část čtenáře seznamuje se základními pojmy, které se objevují v dalších částech práce, a umožňuje mu pochopení některých marketingových principů. V praktické části je na základě strukturovaných rozhovorů se živnostníky analyzováno a zhodnoceno portfolio jejich služeb i jednotlivé prvky marketingového mixu. Na základě analýzy jsou stanovena doporučení, jak lze některé aktivity provádět efektivněji. Podstatou projektové části je poskytnutí návodů pro strategické analýzy a následné plánování marketingových aktivit drobných živnostníků, přičemž součástí této části jsou také příklady analýz a plánování aplikované na firmu Čalouník. Veškeré návody jsou strukturovány tak, aby se jimi dokázal řídit i podnikatel bez vzdělání v oblasti marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19538
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 26472


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
václavíková_2012_dp.pdf 2.011Mb PDF Zobrazit/otevřít
václavíková_2012_vp.doc 106Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
václavíková_2012_op.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet