On-line komunikace se segmentem teenageři
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
On-line komunikace se segmentem teenageři |
| Autor: |
Karafiátová, Lenka
|
| Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
|
Abstrakt:
|
V teoretické části práce jsou vymezeny základní vlastnosti on-line komunikace a její vztah k marketingu. Praktická část se pak zabývá analýzou on-line komunikačních prostředků v prostředí sociální sítě Facebook a zkoumá motivy teenagerů ke statusu fanouška stránek značky. V projektové části je vytvořena komunikační strategie pro zvýšení aktivního zapojení teenagera do dialogu se značkou Kenvelo a strategie pro zvýšení celkového počtu fanoušků. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19465
|
|
Datum:
|
2011-10-01 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
25920
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet