Návrh marketingové komunikace společnosti Laserové léčebné centrum, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Návrh marketingové komunikace společnosti Laserové léčebné centrum, s.r.o. |
| Autor: |
Měchová, Linda
|
| Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá současným stavem marketingové komunikace společnosti Laserové léčebné centrum, s.r.o. a předkládá návrh pro zlepšení nedostatků. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů v oblasti marketingové komunikace, členěním marketingových nástrojů a charakterizuje teoretická východiska pro návrh marketingové komunikace. Praktická část analyzuje prostředí společnosti a shrnuje současný stav marketingové komunikace. Na základě získaných poznatků z provedených analýz je sestaven návrh marketingové komunikace. Práce bude sloužit k interním účelům společnosti. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19459
|
|
Datum:
|
2011-10-01 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
26284
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet