Návrh komunikační strategie firmy HEINZ - ELEKTRO s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh komunikační strategie firmy HEINZ - ELEKTRO s.r.o. |
Autor: |
Tichý, Miloslav
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie firmy HEINZ - ELEKTRO s.r.o. Firma poskytuje elektromontážní služby v Olomouci a okolí. Cílem je navrhnout taková komunikační řešení, o kterých se domnívám, že z firmy udělají lídra na trhu v jejich geografickém působišti. Práce obsahuje několik analýz prostředí firmy včetně konkurence. Návrh komunikační strategie v projektové části vychází z vyjádřených potřeb majitele firmy pana Stanislava Heinze a z vlastních doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19450
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
26470
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet