Fashionblog ako moderný propagačný prostriedok
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Fashionblog ako moderný propagačný prostriedok |
Autor: |
Cíbiková, Natália
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Bakalárska práca je zameraná na skúmanie propagácie rôznych značiek na fashion blogoch v Českej (a slovenskej) republike a tiež skúmaniu, ako na takúto propagáciu rea-gujú čitatelia týchto blogov. Teoretická časť obsahuje informácie o vzniku internetu, marketingovom mixe a komunikačnom mixe na internete, blogoch, ich vzniku a definovaniu pojmu. Praktická časť sa prináša informácie o jednotlivých spoluprácach medzi blogermi a značkami a taktiež výsledky dotazníkového šetrenia medzi čitateľmi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19435
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
25961
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet