Krizová komunikace ve firmě ČEZ, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Krizová komunikace ve firmě ČEZ, a.s. |
Autor: |
Vaníčková, Markéta
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Krizová komunikace může ovlivnit vnímání firmy veřejností a její důvěru v ní. Informace jsou totiž nejcennějším a nejrizikovějším produktem lidské činnosti, a největší roli hrají právě v krizové komunikaci. ?Krizová komunikace ve firmě ČEZ, a.s.? je tématem této bakalářské práce, u které jsou v teoretické části stanovena základní výcho-diska obsahující pojmy spojené s komunikací, public relations a krizovou komunikací, a popsány metody použité v části praktické. Praktická část zahrnuje vyčerpávající analýzu krizové komunikace firmy ČEZ, a.s. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19434
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
26034
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet