Krizová komunikace ve firmě ČEZ, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Krizová komunikace ve firmě ČEZ, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Krizová komunikace ve firmě ČEZ, a.s.
Autor: Vaníčková, Markéta
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Krizová komunikace může ovlivnit vnímání firmy veřejností a její důvěru v ní. Informace jsou totiž nejcennějším a nejrizikovějším produktem lidské činnosti, a největší roli hrají právě v krizové komunikaci. ?Krizová komunikace ve firmě ČEZ, a.s.? je tématem této bakalářské práce, u které jsou v teoretické části stanovena základní výcho-diska obsahující pojmy spojené s komunikací, public relations a krizovou komunikací, a popsány metody použité v části praktické. Praktická část zahrnuje vyčerpávající analýzu krizové komunikace firmy ČEZ, a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19434
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 26034


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vaníčková_2012_bp.pdf 15.53Mb PDF Zobrazit/otevřít
vaníčková_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vaníčková_2012_op.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet