Internetový copywriting
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Internetový copywriting |
| Autor: |
Kusalová, Simona
|
| Vedoucí: |
Horňák, Pavel
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práca sa zaoberá internetovým copywritingom so zameraním na zľavové portály. Teoretická časť je zameraná na problematiku internetového marketingu, zahŕňa najdôležitejšie poznatky z copywritingu, objasňuje rozdiely medzi bežným a internetovým copywritingom a tiež bližšie predstavuje zľavové portály. Praktická časť zahŕňa analýzy domácich aj zahraničných zľavových portálov a výskum. Výsledky tejto časti sú podkladom pre projektovú časť. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19414
|
|
Datum:
|
2011-10-01 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
26279
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet