Úloha geocachingu v marketingových komunikacích
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Úloha geocachingu v marketingových komunikacích |
Autor: |
Chovancová, Michaela
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce v teoretické části podává poměrně ucelený pohled na problematiku geo-cachingu, jeho základní pravidla a principy, včetně zmínky o historii a současném užití této aktivity. Diskuze s vybranými renomovanými autory z oblasti marketingu zařazuje geoca-ching do spektra marketingových komunikací. Celý soubor vytváří teoretické východisko pro analytickou část práce, která se věnuje zmapování konkurenčních přístupů k využití geocachingu v marketingové praxi v zahraničí i v českých podmínkách. Nechybí ani analý-za komunikačního mixu společnosti GOLDEN APPLE CINEMA, a.s., ke které se celá práce váže, stejně jako výzkum povědomí veřejnosti o využití geocachingu. Projektová část práce aplikuje poznatky zjištěné v teoretické části doplněné o výsledky provedených analýz a navrhuje projekt v podobě soutěže založené na principu geocachingu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19397
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
26395
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet