Event marketing jako nástroj self-promotion regionální rozhlasové stanice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Event marketing jako nástroj self-promotion regionální rozhlasové stanice |
Autor: |
Mrázková, Lucie
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Předmětem bakalářské práce je význam event marketingu v komunikačním mixu soukromých regionálních rozhlasových stanic. Teoretická část objasňuje základních pojmy spojené s médii a jejich marketingovou komunikací. Nastiňuje také specifické rysy propagace rozhlasových stanic a přibližuje členění self-promotion na on-air a off-air aktivity. Nechybí ani bližší charakteristika event marketingu, jakožto velmi silného a perspektivního komunikačního nástroje. Praktická část se zaměřuje na Radio Zlín a jeho komunikační mix. Uvádí význam event marketingu v mixu rádia. Prostřednictvím dotazníkového šetření je v této části provedena analýza eventové aktivity, přičemž následuje rozbor efektivity zmíněného prostředku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19334
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
26017
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet