Projekt marketingové komunikace skupiny firem Vodateam
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace skupiny firem Vodateam |
Autor: |
Turečková, Debora
|
Vedoucí: |
Pospíšil, Jan
|
Abstrakt:
|
Práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace firem skupiny Vodateam. Zabývá se analýzou současných nástrojů, analýzou konkurence a SWOT analýzou. Součástí práce je provedení výzkumné sondy za účelem zjištění konkurenčních výhod firem. V rámci diplomové práce je na základě provedených analýz vypracován projekt zlepšení marketingové komunikace s ohledem na komunikaci na Internetu. Praktická část vychází z analytické, která se zabývá shrnutím klasické marketingové komunikace, jejím vývojem v oblasti Internetu a její přeměnou do podoby Internetové marketingové komunikace se zohledněním nových trendů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19321
|
Datum:
|
2012-03-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
23985
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet