Marketingová strategie VIP Service Letiště Praha

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie VIP Service Letiště Praha

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie VIP Service Letiště Praha
Autor: Svobodová, Simona
Vedoucí: Kubíčková, Eliška
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřená na teoretickou tvorbu marketingové strategie z obecného rámcového hlediska s porovnáním reálného a mocného působení marketingové strategie unikátní služby VIP Service Club CONTINENTAL na Letišti Praha. Marketingová strategie je funkční 3 roky a vykazuje rychlý růst profitu a tempo navyšování klient, právě díky správné implementaci strategie. Marketing je věda, která se nedá dogmaticky popsat jako matematické vzorce, je to myšlenka, kreativita, emoce, které jsou součástí každé značky nebo produktu. Vytvořit marketingovou strategii tak, aby byla pro značku efektivní je umělecký koncept, který ne vždy musí respektovat teoret ické odborné doporučení. Marketingová strategie VIP Service je ukázkou, že služba, která má vytříbenou úzkou cílovou skupinu a nízký marketingový rozpočet, může být díky taktické marketingové strategii úspěšnou a žádoucí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19316
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 26099


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
svobodová_2012_bp.pdf 5.066Mb PDF Zobrazit/otevřít
svobodová_2012_vp.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
svobodová_2012_op.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet