Marketingová strategie VIP Service Letiště Praha
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie VIP Service Letiště Praha |
Autor: |
Svobodová, Simona
|
Vedoucí: |
Kubíčková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je zaměřená na teoretickou tvorbu marketingové strategie z obecného rámcového hlediska s porovnáním reálného a mocného působení marketingové strategie unikátní služby VIP Service Club CONTINENTAL na Letišti Praha. Marketingová strategie je funkční 3 roky a vykazuje rychlý růst profitu a tempo navyšování klient, právě díky správné implementaci strategie. Marketing je věda, která se nedá dogmaticky popsat jako matematické vzorce, je to myšlenka, kreativita, emoce, které jsou součástí každé značky nebo produktu. Vytvořit marketingovou strategii tak, aby byla pro značku efektivní je umělecký koncept, který ne vždy musí respektovat teoret ické odborné doporučení. Marketingová strategie VIP Service je ukázkou, že služba, která má vytříbenou úzkou cílovou skupinu a nízký marketingový rozpočet, může být díky taktické marketingové strategii úspěšnou a žádoucí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19316
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
26099
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet