Značka, budování značky v digitálním prostředí a návrh kampaně pro Nike

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Značka, budování značky v digitálním prostředí a návrh kampaně pro Nike

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Značka, budování značky v digitálním prostředí a návrh kampaně pro Nike
Autor: Pobjecký, Juraj
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Práca pojednáva o značke, jej vývoji, funkciách, zásadách budovania, hodnote, analýze a spôsobe merania. Cieľom teoretickej časti je vymedzenie teoretického rámca problematiky značky a jej vplyvu. Súčasťou práce je pomenovanie zmien v budovaní značky príchodom digitálnych médií a technológií. Rešerš poznatkov je aplikovaný pri analýze pre značku Nike, bližšie produktovej rade Nike Sportswear. Na základe analýzy je v projektovej časti spracovaný kreatívny návrh budovania značky Nike v digitálnom prostredí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19257
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 26963


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pobjecký_2012_dp.pdf 5.489Mb PDF Zobrazit/otevřít
pobjecký_2012_vp.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pobjecký_2012_op.doc 156Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet