Fenomén golfu v marketingové komunikaci a jeho aplikace v praxi
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Fenomén golfu v marketingové komunikaci a jeho aplikace v praxi |
Autor: |
Macháček, David
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je věnována problematice vzájemného vztahu a interakci mezi golfem, marketingem a oblastí marketingové komunikace. Vymezuje a objasňuje základní pojmy a na problematiku nazírá z historického, sociálního, ekonomického a marketingového hle-diska. Speciální pozornost je věnována specifikům sportovního marketingu v oblasti golfu. Práce upozorňuje na specifika golfové hry z hlediska jejího vnímání veřejností a světem obchodu. Autor se zabývá socioekonomickým statutem lidí, kteří golf aktivně provozují. Na základě zhodnocení globální a tuzemské pozice golfu se pak praktická část věnuje apli-kacím tohoto motivu ve vybraných příkladech tuzemské marketingové komunikace. Pro-jektová část je zaměřena na analýzu současného stavu komunikace Zámeckého golf clubu Kravaře a na základě podkladů z analýz a dotazníkové sondy navrhuje rozjezd nového ko-munikačního kanálu na sociálních sítích. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19253
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
26280
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet