Komparace e-shopů z hlediska použitelnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komparace e-shopů z hlediska použitelnosti |
Autor: |
Wehrenbergová, Lenka
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Tato práce čtenáře obeznámí s problematikou navrhování webů ve vztahu k jejich zaměření, funkci a cílové skupině. Teoretická část popisuje zásady navrhování webů, jejich formální a obsahovou stránku a dělení. Stěžejním atributem je zde použitelnost, respektive zdařilost implementace jejích principů u konkrétních e-shopů, jež je v praktické části hodnocena. Práce zkoumá vztah formy, funkce a uživatele ve vybraných českých e-shopech a vyvozuje doporučení pro jejich případný redesign, navrhování použitelného a úspěšného e shopu, nebo obecně zákaznicky orientovaného webu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19236
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
26036
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet