Komparace e-shopů z hlediska použitelnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komparace e-shopů z hlediska použitelnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komparace e-shopů z hlediska použitelnosti
Autor: Wehrenbergová, Lenka
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato práce čtenáře obeznámí s problematikou navrhování webů ve vztahu k jejich zaměření, funkci a cílové skupině. Teoretická část popisuje zásady navrhování webů, jejich formální a obsahovou stránku a dělení. Stěžejním atributem je zde použitelnost, respektive zdařilost implementace jejích principů u konkrétních e-shopů, jež je v praktické části hodnocena. Práce zkoumá vztah formy, funkce a uživatele ve vybraných českých e-shopech a vyvozuje doporučení pro jejich případný redesign, navrhování použitelného a úspěšného e shopu, nebo obecně zákaznicky orientovaného webu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19236
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 26036


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
wehrenbergová_2012_bp.pdf 2.817Mb PDF Zobrazit/otevřít
wehrenbergová_2012_vp.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
wehrenbergová_2012_op.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet