Projekt zkvalitnění péče o zákazníky v rámci přímých přenosů oper ve Velkém kině Zlín
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zkvalitnění péče o zákazníky v rámci přímých přenosů oper ve Velkém kině Zlín |
Autor: |
Pešková, Veronika
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je vytvoření projektu zkvalitnění péče o zákazníky v rámci přímých přenosů oper ve Velkém kině Zlín. Projekt vychází jak z teoretických poznatků, které jsou v teoretické části, tak z praktických poznatků, které jsou v praktické části. Teo-retická část je zaměřená na služby, marketingový a komunikační mix, na zákazníka a mar-ketingový výzkum. Praktická část se dále člení na zhodnocení stávajícího stavu a následný projekt vycházející z analýzy současného stavu. Projekt je podrobený nákladové, rizikové a časové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19197
|
Datum:
|
2012-03-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
23967
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet