Projekt zkvalitnění péče o zákazníky v rámci přímých přenosů oper ve Velkém kině Zlín

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zkvalitnění péče o zákazníky v rámci přímých přenosů oper ve Velkém kině Zlín

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zkvalitnění péče o zákazníky v rámci přímých přenosů oper ve Velkém kině Zlín
Autor: Pešková, Veronika
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je vytvoření projektu zkvalitnění péče o zákazníky v rámci přímých přenosů oper ve Velkém kině Zlín. Projekt vychází jak z teoretických poznatků, které jsou v teoretické části, tak z praktických poznatků, které jsou v praktické části. Teo-retická část je zaměřená na služby, marketingový a komunikační mix, na zákazníka a mar-ketingový výzkum. Praktická část se dále člení na zhodnocení stávajícího stavu a následný projekt vycházející z analýzy současného stavu. Projekt je podrobený nákladové, rizikové a časové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19197
Datum: 2012-03-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 23967


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pešková_2012_dp.pdf 2.034Mb PDF Zobrazit/otevřít
pešková_2012_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pešková_2012_op.pdf 338.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet