Aktuální trendy ve výuce věcného učení na základní škole speciální

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Aktuální trendy ve výuce věcného učení na základní škole speciální

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Aktuální trendy ve výuce věcného učení na základní škole speciální
Autor: Žaroská, Eliška
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: V teoretické části diplomové práce je nejdříve charakterizován žák s mentální retardací a následně jsou popsány možnosti a systém vzdělávání takto handicapovaných žáků. Dále je charakterizován Rámcový vzdělávací program pro obor vzdělání základní škola speciální, ze kterého se dále odvíjí i popis Školního vzdělávacího programu. Metodika věcného učení na základní škole speciální tvoří další téma teoretické části. Popsán je předmět věcné učení obecně a dále je specifikován dle stupňů. Analyzováno je i smyslové vnímání a zmíněny jsou vhodné pomůcky při výuce věcného učení. Empirická část zkoumá důležitost a potřebnost výuky věcného učení pro děti na základních školách speciálních v Jihomoravském kraji z pohledu pedagogů. Praktickou část tvoří pracovní metodické listy do předmětu věcného učení na základní škole speciální.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19196
Datum: 2011-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 24982


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
žaroská_2012_dp.pdf 3.803Mb PDF Zobrazit/otevřít
žaroská_2012_vp.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
žaroská_2012_op.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet