Role asistenta pedagoga při integraci žáka do běžné základní školy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Role asistenta pedagoga při integraci žáka do běžné základní školy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Role asistenta pedagoga při integraci žáka do běžné základní školy
Autor: Kovářová, Alice
Vedoucí: Opatrný, Pavel
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na problematiku integrace postižených či znevýhodněných žáků do běžné základní školy a na roli asistenta pedagoga, kterou při této integraci zastává. Teoretická část práce se v několika kapitolách zabývá principy základního vzdělávání v České republice, vymezuje základní pojmosloví související s integrací. Dále jsou zde rozlišeny klíčové kompetence asistenta pedagoga a osobního asistenta a vymezena legislativa a dokumenty související s profesí asistenta pedagoga. Cílem praktické části je popis realizace a výsledků smíšeného typu výzkumu, jehož hlavním cílem je zmapování klíčových faktorů ovlivňujících z pohledu asistenta pedagoga proces integrace žáka se speciálními vzdělávacími potřebami do základní školy běžného typu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19145
Datum: 2011-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 24900


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kovářová_2012_dp.pdf 2.767Mb PDF Zobrazit/otevřít
kovářová_2012_vp.zip 16.98Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
kovářová_2012_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet