Gemeinsame Marketingstrategien der Regionen Südmähren und Niederösterreich im Weinbau
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Gemeinsame Marketingstrategien der Regionen Südmähren und Niederösterreich im Weinbau |
Autor: |
Čechová, Petra
|
Vedoucí: |
Gester, Helga Silke
|
Abstrakt:
|
Ve své práci se zabývám marketingovými strategiemi a marketingovým mixem ve vinařství. Zvolila jsem oblast jižní Moravy, kde jsem vyrostla a Dolního Rakouska, které jsem v teoretické části popsala. Dále jsem charakterizovala všeobecné marketingové strategie a marketingový mix. V praktické části referuji o tom, které složky marketingového mixu používají naši vinaři a které rakouští vinaři. Získané informace analyzuji pomocí dotazníku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19128
|
Datum:
|
2011-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav jazyků |
Studijní obor:
|
Německý jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
24675
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet