Analýza firemní kultury koncernu HeidelbergCement a jedné z jeho dceřiných společností v ČR - Českomoravské štěrkovny
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza firemní kultury koncernu HeidelbergCement a jedné z jeho dceřiných společností v ČR - Českomoravské štěrkovny |
Autor: |
Šandová, Veronika
|
Vedoucí: |
Gregarová, Magda
|
Abstrakt:
|
V bakalářské práci se věnuji firemní kultuře společnosti HeidelbergCement a jedné z jeho dceřiných společností v České republice - Českomoravské štěrkovny. V práci popisuji neje-nom firemní kulturu a identitu společnosti HeidelbergCement, ale zároveň jak korporátní kultura celého holdingu působí na dceřinou společnost, jak se tato společnost musela adap-tovat podmínkám nadnárodní firemní kultury a jak je firemní kultura přijímána samotnými zaměstnanci. Dalším cílem práce je analyzování souvislostí a všech aspektů, které organizační kulturu utváří. V tomto ohledu se zabývám korporátní komunikací, korporátním designem, korpo-rátní identitou. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1909
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2688
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet