Marketing Mezinárodního festivalu outdoorových filmů ve Zlíně

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing Mezinárodního festivalu outdoorových filmů ve Zlíně

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing Mezinárodního festivalu outdoorových filmů ve Zlíně
Autor: Gamalová, Kamila
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Tato práce je věnována Mezinárodnímu festivalu outdoorových filmů ve Zlíně. Zaměřuje se především na marketing festivalu. Teoretická část vymezuje základní pojmy z oblasti marketingu a marketingových komunikací. Praktická část mapuje a analyzuje využívané komunikační aktivity festivalu. Dalším cílem práce je analýza spokojenosti návštěvníků s festivalem a zhodnocení atraktivity festivalového programu. Za tímto účelem je proveden marketingový výzkum. Na zá-kladě analýz jsou vypracovány návrhy na zkvalitnění festivalu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19087
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 25977


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
gamalová_2012_bp.pdf 2.385Mb PDF Zobrazit/otevřít
gamalová_2012_vp.doc 145Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
gamalová_2012_op.doc 150.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet