Interní komunikace ve firmě Tetra Pak Česká republika s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Interní komunikace ve firmě Tetra Pak Česká republika s.r.o. |
Autor: |
Buřičová, Monika
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce má za úkol zmapovat stav interní komunikace ve zvolené firmě. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, které se vážou k interní komunikaci, jimiž jsou public relations, komunikace, interní komunikace, nástroje interní komunikace V praktické části práce popisuje vybranou firmu a její vnitropodnikovou komunikaci. Dále je zde kapitola věnovaná marketingovému průzkumu. Je zde popsána metodologie, cíle prů-zkumu a výběr respondentů. Poslední kapitola praktické části se zaměřuje na návrh změn ve vnitropodnikové komunikaci zvolené organizace, resp. k přeměně slabých stránek na silné. Při zpracování návrhů na vylepšení je přihlíženo k výsledkům průzkumu ale i osobního pozorování ve firmě během provádění dotazníkového šetření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19084
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
26046
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet