Interní marketing firmy v oblasti cestovního ruchu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Interní marketing firmy v oblasti cestovního ruchu |
Autor: |
Gödelová, Gabriela
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Přesto, že si firmy při současné rivalitě na trhu plně uvědomují význam a důležitost svých zaměstnanců, ne vždy správně chápou a využívají dostupné nástroje interního marketingu. Často jej zjednodušují na personální činnost nebo firemní komunikaci. Ačkoli jsou obě zmíněné oblasti součástí interního marketingu, je nutno neopomíjet jeho přesah do marke-tingových aktivit podniku a využít jeho potenciál v rámci podpory konkurenceschopnosti firem na trhu. Novodobý marketing služeb jednoznačně vyžaduje propojení externího i interního a interaktivního přístupu. Tato práce věnuje pozornost výkladu a současně také specifikům interního marketingu při uplatnění u poskytovatele hotelových služeb. V metodologické části jsou vymezeny souvi-sející pojmy a teoretická východiska pro kvalitativní šetření a analýzu využívání nástrojů interního marketingu. Praktická část uvádí konkrétní postupy a přináší výsledky z provedených šetření, realizovaných s cílem zpracovat závěrečný projekt reálné aplikace těchto nástrojů v souladu s marketingovou koncepcí u zvoleného poskytovatele hotelových služeb, včetně obecných doporučení pro postupy v rámci interního marketingu v oblasti služeb. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19047
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
26166
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet