Marketing a propagace Bambiriády, akce neziskové organizace České rady dětí a mládeže

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing a propagace Bambiriády, akce neziskové organizace České rady dětí a mládeže

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing a propagace Bambiriády, akce neziskové organizace České rady dětí a mládeže
Autor: Procházková, Pavlína
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá mediální analýzou a kvantitativní analýzou mediálních výstupů neziskové akce Bambiriáda za období tří let, roky 2009 - 2011. Analýza zkoumá poměr mezi jednotlivými mediálními výstupy a rozložení propagace v jednotlivých krajích ČR. Tato analýza je založena na studiu odborné literatury, na základě výzkumu a porovnání jednotlivých mediálních výstupů, dle vlastního úsudku. Teoretická část práce je zaměřena na studium odborné literatury a na vysvětlení pojmů ? nezisková organizace, propagace a Public relations, Bambiriáda, mediální analýza a kvan-titativní výzkum. Praktická část se věnuje analýze jednotlivých mediálních sdělení v TV, rádiu, webu a tištěných médiích. Dále sleduje rozložení výstupů v krajích celé ČR a na základě mediální a kvantitativní analýzy předkládá konkrétní doporučení pro další strate-gické a marketingové plány neziskové organizace Česká rada dětí a mládeže, která akci Bambiriáda pořádá.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19046
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 26091


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
procházková_2012_bp.pdf 2.039Mb PDF Zobrazit/otevřít
procházková_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
procházková_2012_op.doc 95Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet