Efektivní marketingové komunikace s cílovými skupinami
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Efektivní marketingové komunikace s cílovými skupinami |
Autor: |
Kotyza, Pavel
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Sociální sítě vstoupili do komunikačního mixu snad úplně každé firmy a nezahrnovat pre-zentaci v sociální síti je dne nevyužitý potenciál. Uživatelé internetu tráví na sítích mnoho hodin měsíčně a sdílí informace na které narazí. Autor této diplomové práce se rozhodl, že zjistí, zda jsou české firmy připravené na tvorbu obsahu vhodného pro sociální sítě a zda budou mít zájem o to být v sociálních sítích vidět. Ve vlastním projektu Nosím Vaše Triko, české adaptaci americké verze I Wear Your Shirt, nabízí Pavel Kotyza možnost vytvořit firmě multimediální obsah na míru a ten poté prezentovat v sociálních sítích. Jaký bude zájem firem o brand ambasadora, využijí dostupný video, foto a textový obsah pro další svou prezentaci v komunikaci se svou cílovou skupinou? Který obor podnikání je pro ko-munikaci na sociálních sítích nejvhodnější a přinese nejvíce reakcí a případně konverzí v zákazníka? Odpovědi poskytne tato diplomová práce mapující přípravy a první tři měsíce po spuštění projektu Nosím Vaše Triko. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19040
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
26180
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet