Využití fotografie v reklamním sdělení magazínů ČR
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití fotografie v reklamním sdělení magazínů ČR |
Autor: |
Kalferstová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Banyar, Milan
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá otázkou fotografie a jejího začlenění do reklamního sdělení. V teoretické části se práce zabývá definicí reklamy a vymezením jejích druhů s důrazem na reklamu tiskovou. Dále charakterizuje výtvarné prvky a druhy reklamní fotografie a nahlíží i do vlivu reklamní fotografie na recipienty. V praktické části se bakalářská práce snaží pomocí výzkumu popsat reklamní fotografie v magazínech Dolce Vita, F.O.O.D. a Top Gear a ohodnotit jejich funkčnost. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19009
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
25993
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet