Současná situace a marketingové komunikace firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Současná situace a marketingové komunikace firmy |
Autor: |
Januszová, Veronika
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce má za úkol analyzovat silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby společnosti Šikland a.s. V teoretické části je uvedena definice služeb, marketingového prostředí a marketingu cestovního ruchu a pohostinství. Dále jsou objasněny pojmy související se situační analýzou. V praktické části je provedena STEP analýza, analýza konkurence a SWOT analýza firmy Šikland a.s. na základě vyplněných dotazníků pracovníky a návštěvníky městečka. V závěru práce jsou uvedeny návrhy na zlepšení současné situace firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18982
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
25989
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet