Současná situace a marketingové komunikace firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Současná situace a marketingové komunikace firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Současná situace a marketingové komunikace firmy
Autor: Januszová, Veronika
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Tato bakalářská práce má za úkol analyzovat silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby společnosti Šikland a.s. V teoretické části je uvedena definice služeb, marketingového prostředí a marketingu cestovního ruchu a pohostinství. Dále jsou objasněny pojmy související se situační analýzou. V praktické části je provedena STEP analýza, analýza konkurence a SWOT analýza firmy Šikland a.s. na základě vyplněných dotazníků pracovníky a návštěvníky městečka. V závěru práce jsou uvedeny návrhy na zlepšení současné situace firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18982
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 25989


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
januszová_2012_bp.pdf 1.786Mb PDF Zobrazit/otevřít
januszová_2012_vp.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
januszová_2012_op.doc 150.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet