Projekt spotřebitelské soutěže ve společnosti FAMILY DAVO, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt spotřebitelské soutěže ve společnosti FAMILY DAVO, s.r.o. |
Autor: |
Maceček, Igor
|
Vedoucí: |
Vlčková, Ilona
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a analytické. Sou-částí analytické části je projekt spotřebitelské soutěže. Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci, která se skládá z reklamy, publicity, osobního prodeje, direkt marketingu a podpory prodeje, a analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Jedná se o PEST analýzu, Porterovu analýzu pěti sil a SWOT analýzu. Analytická část aplikuje teoretické poznatky na firmu Family Davo, s.r.o., jejíž spotřebi-telská soutěž je předmětem této diplomové práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1897
|
Datum:
|
2006-05-09 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2016
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
3678
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet