Projekt marketingové komunikace ve firmě Pivovar ZUBR a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace ve firmě Pivovar ZUBR a.s. |
Autor: |
Urbánková, Táňa
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá využitím marketingové komunikace v Pivovaru ZUBR. Cílem práce je vytvořit projekt marketingové komunikace firmy, který by měl zlepšit postavení firmy ZUBR na českém pivním trhu. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části jsou zpracovány základní poznatky týkající se pivovarnic-tví, marketingové analýzy a analýzy marketingového komunikačního mixu. Analytická část se zabývá představením firmy ZUBR, vymezením její pozice na trhu a zhodnocením současného stavu marketingové komunikace firmy. Je provedena marketingová analýza, která zahrnuje SWOT analýzu a dotazníkového šetření. Na základě poznatků z teoretické a analytické části je vypracován projekt marketingové komunikace. Jsou zde vymezeny cíle a cílová skupina oslovená projektem. Navržený projekt je na závěr podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18978
|
Datum:
|
2012-03-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
23987
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet