Budování povědomí o značce a loajality ke značce prostřednictvím sociálních sítí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování povědomí o značce a loajality ke značce prostřednictvím sociálních sítí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování povědomí o značce a loajality ke značce prostřednictvím sociálních sítí
Autor: Sopková, Barbora
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Tato diplomová práce se věnuje tématu budování povědomí o značce a loajality ke značce prostřednictvím sociálních médií. Povědomí a loajalita jsou dva důležité atributy hodnoty značky, jež významnou měrou přispívají ke snižování nákladů a zvyšování konkurenceschopnosti každé společnosti. Sociální média jsou zase moderním nástrojem marketingových komunikací, která ke zvyšování povědomí o značce a loajality ke značce mohou výrazně příspívat. Práce se na základě teoretických poznatků, jež jsou nezbytné pro porozumění dané problematice, věnuje efektivitě oslovování cílových skupin zákazníků konkrétní společnosti v prostředí sociálních médií a zkoumá vztah nárůstu povědomí a loajality ke značce k nárůstu prodejů konkrétního produktu či služby. Jednotlivé poznatky a analýzy jsou aplikovány na potřeby společnosti Komerční banka, a.s., konkrétně jejích komunikačních aktivit podznačky G2 prováděných v rámci sociálních médií.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18976
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18423


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sopková_2012_dp.pdf 2.981Mb PDF Zobrazit/otevřít
sopková_2012_vp.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
sopková_2012_op.doc 157.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet