3D reklamní předměty
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
3D reklamní předměty |
Autor: |
Limberská, Dagmar
|
Vedoucí: |
Škarka, Pavel
|
Abstrakt:
|
Tato práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část je teoretická. Zde jsem se zamě-řila na zařazení 3D reklamního předmětu v rámci marketingu , obecnou charakteristiku reklamy a na oblast 3D reklamních předmětů. Druhá, praktická část, je zaměřena na zadavatele práce, Oxalis spol. s r.o Zde je popsáno jak její zaměření na trhu, struktura podniku a její současný stav 3D reklamních předmětů, tak je zde navržen další možný vývoj těchto 3D reklamních předmětů. Jelikož se firma Oxalis zabývá zejména dovozem a distribucí sypaných čajů do České republiky, nezbytnou součástí práce je také příloha, kterou jsem věnovala čaji a čajové kultuře. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1896
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav produktového designu |
Studijní obor:
|
Multimedia a design - Průmyslový design |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4337
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet