3D reklamní předměty

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

3D reklamní předměty

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: 3D reklamní předměty
Autor: Limberská, Dagmar
Vedoucí: Škarka, Pavel
Abstrakt: Tato práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část je teoretická. Zde jsem se zamě-řila na zařazení 3D reklamního předmětu v rámci marketingu , obecnou charakteristiku reklamy a na oblast 3D reklamních předmětů. Druhá, praktická část, je zaměřena na zadavatele práce, Oxalis spol. s r.o Zde je popsáno jak její zaměření na trhu, struktura podniku a její současný stav 3D reklamních předmětů, tak je zde navržen další možný vývoj těchto 3D reklamních předmětů. Jelikož se firma Oxalis zabývá zejména dovozem a distribucí sypaných čajů do České republiky, nezbytnou součástí práce je také příloha, kterou jsem věnovala čaji a čajové kultuře.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1896
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav produktového designu
Studijní obor: Multimedia a design - Průmyslový design
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4337


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
limberská_2006_bp.pdf 1.332Mb PDF Zobrazit/otevřít
limberská_2006_vp.pdf 542.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
limberská_2006_op.pdf 667Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet