Pojetí výchovy u Friedricha Nietzscheho a sociální pedagogika
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Pojetí výchovy u Friedricha Nietzscheho a sociální pedagogika |
Autor: |
Vaněk, Stanislav
|
Vedoucí: |
Dolák, Antonín
|
Abstrakt:
|
Tato práce nás v teoretické části seznamuje s významem pojetí výchovy a učení u Friedricha Nietzscheho. Analyzuje vztahy mezi rozumem, pudem a vůlí. Vyzdvihuje význam výchovy a vzdělání na nabývání a pozbývání moci. Ukazuje, jak je velký vliv výchovy, vzdělání a učení na společnost a sociální pedagogiku. Poukazuje na možnosti, jak můžeme rozvíjet malé věci, které v dnešní společnosti nabývají na obrovském významu, a jak je můžeme využít v sociální pedagogice. Seznamuje nás s významem Nietzscheho stěžejního díla: ?Tak pravil Zarathustra?, se zaměřením na význam Zarathustry jako učitele. V praktické části nás seznamuje, jakým způsobem se žáci připravují na vyučování a zda jim tato domácí příprava přináší dobré výsledky při studiu. Jak je k cestě za školními úspěchy vede motivace a jaké má na tyto školní úspěchy vliv jejich samostatnost. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18960
|
Datum:
|
2010-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra společenských věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
25382
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet