Pojetí výchovy u Friedricha Nietzscheho a sociální pedagogika

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Pojetí výchovy u Friedricha Nietzscheho a sociální pedagogika

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Pojetí výchovy u Friedricha Nietzscheho a sociální pedagogika
Autor: Vaněk, Stanislav
Vedoucí: Dolák, Antonín
Abstrakt: Tato práce nás v teoretické části seznamuje s významem pojetí výchovy a učení u Friedricha Nietzscheho. Analyzuje vztahy mezi rozumem, pudem a vůlí. Vyzdvihuje význam výchovy a vzdělání na nabývání a pozbývání moci. Ukazuje, jak je velký vliv výchovy, vzdělání a učení na společnost a sociální pedagogiku. Poukazuje na možnosti, jak můžeme rozvíjet malé věci, které v dnešní společnosti nabývají na obrovském významu, a jak je můžeme využít v sociální pedagogice. Seznamuje nás s významem Nietzscheho stěžejního díla: ?Tak pravil Zarathustra?, se zaměřením na význam Zarathustry jako učitele. V praktické části nás seznamuje, jakým způsobem se žáci připravují na vyučování a zda jim tato domácí příprava přináší dobré výsledky při studiu. Jak je k cestě za školními úspěchy vede motivace a jaké má na tyto školní úspěchy vliv jejich samostatnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18960
Datum: 2010-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Katedra společenských věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 25382


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vaněk_2012_dp.pdf 2.056Mb PDF Zobrazit/otevřít
vaněk_2012_vp.doc 36.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vaněk_2012_op.doc 41.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet