Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Nízkorozpočtová komunikační kampaň |
Autor: |
Šimek, Matěj
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Tato práce pojednává o nízkonákladovém marketingu (guerilla marketingu) a jeho jednotlivých odnožích, zabývá se nízkorozpočtovou komunikací na internetu a cílovým marketingem. V teoretické části jsou tyto marketingové nástroje detailně popsány a je vysvětleno jejich fungování. V praktické části jsou analyzovány vybrané nízkorozpočtové komunikační kampaně a porovnány z hlediska efektivity. Poslední část se věnuje výzkumu s cílem zjistit vnímání jednotlivých nástrojů nízkorozpočtového marketingu a vybraných komunikačních kampaní. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18874
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
26103
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet