Firemní kultura organizace, analýza, koncepce její změny
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Firemní kultura organizace, analýza, koncepce její změny |
| Autor: |
Chvalina, Jiří
|
| Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá organizační kulturou vybrané společnosti. V teoretické části jsou rozebírá-ny základní poznatky o organizační kultuře, vyjmenovány různé teoretické přístupy, také vysvětleny prvky a další specifika. Praktická část analyzuje organizační strukturu vybrané společnosti a poskytuje opěrné body pro koncepci změny, jenž je součástí části projektové. Cílem práce je zjištění skutečného stavu organizační struktury a porovnání s kulturou aspirovanou. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18853
|
|
Datum:
|
2011-10-01 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
26425
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet