Projekt na získávání nových zákazníků pro společnost Impromat-Computer, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt na získávání nových zákazníků pro společnost Impromat-Computer, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt na získávání nových zákazníků pro společnost Impromat-Computer, s.r.o.
Autor: Vykoukal, David
Vedoucí: Voloch, Jaroslav
Abstrakt: Cílem práce je navrhnout řešení problematiky získání nových zákazníků pro společnost Impromat-Computer, s.r.o. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou zákazníka a způsoby komunikace vedoucí k jeho získání. Analytická část obsahuje, díky provedeným analýzám, zhodnocení současné situace zákazníků ve firmě. Projektová část předkládá způsoby řešení problematiky získání zákazníků pomocí telemarketingové kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1884
Datum: 2006-05-09
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2016
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 3783


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vykoukal_2006_dp.pdfZablokované 1.808Mb PDF Zobrazit/otevřít
vykoukal_2006_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vykoukal_2006_op.doc 40Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet