Projekt na získávání nových zákazníků pro společnost Impromat-Computer, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt na získávání nových zákazníků pro společnost Impromat-Computer, s.r.o. |
Autor: |
Vykoukal, David
|
Vedoucí: |
Voloch, Jaroslav
|
Abstrakt:
|
Cílem práce je navrhnout řešení problematiky získání nových zákazníků pro společnost Impromat-Computer, s.r.o. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou zákazníka a způsoby komunikace vedoucí k jeho získání. Analytická část obsahuje, díky provedeným analýzám, zhodnocení současné situace zákazníků ve firmě. Projektová část předkládá způsoby řešení problematiky získání zákazníků pomocí telemarketingové kampaně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1884
|
Datum:
|
2006-05-09 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2016
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
3783
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet