Aplikace mixu internetové reklamy pro e-shop www.posvitime.cz
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Aplikace mixu internetové reklamy pro e-shop www.posvitime.cz |
Autor: |
Souček, Karel
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Předložená bakalářská práce si klade za cíl analyzovat současný stav e-shopu www.posvitime.cz a stanovit novou reklamní kampaň. Výzkumnou otázkou práce je deskrip-ce vztahu mezi typem vyhledávače, velikostí objemu objednávky a konverzního poměru. Pro potřeby bakalářské práce bylo realizováno dotazníkové šetření zákazníků e-shopu. Výsledky kvantitativního výzkumu aplikuji do navrhované reklamní kampaně e-shopu a slouží také jako základ pro potvrzení nebo vyvrácení výzkumných otázek. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18840
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
26096
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet