Historický vývoj značky BMW

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Historický vývoj značky BMW

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Historický vývoj značky BMW
Autor: Dvořáček, Jakub
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Práce se zabývá historickými vývojem značky BMW. Především jsou rozebírány složky corporate identity a budování hodnoty značky. Teoretická část popisuje obecný vývoj značky, dále vybrané prvky corporate identity, budování a vnímání značky, legislativní ochranu značky. Praktická část již přímo popisuje historii značky BMW, corporate identity BMW a budování hodnoty značky. Součástí práce je i kvantitativní dotazník zaměřený na majitele vozu BMW a hloubkový rozhovor s majitelem vozu BMW a členem BMW klubu ČR.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18805
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 25966


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dvořáček_2012_bp.pdf 2.189Mb PDF Zobrazit/otevřít
dvořáček_2012_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
dvořáček_2012_op.doc 150.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet