Historický vývoj značky BMW
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Historický vývoj značky BMW |
Autor: |
Dvořáček, Jakub
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá historickými vývojem značky BMW. Především jsou rozebírány složky corporate identity a budování hodnoty značky. Teoretická část popisuje obecný vývoj značky, dále vybrané prvky corporate identity, budování a vnímání značky, legislativní ochranu značky. Praktická část již přímo popisuje historii značky BMW, corporate identity BMW a budování hodnoty značky. Součástí práce je i kvantitativní dotazník zaměřený na majitele vozu BMW a hloubkový rozhovor s majitelem vozu BMW a členem BMW klubu ČR. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18805
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
25966
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet