Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa |
Autor: |
Ondilla, Jana
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Práce je zaměřena na využití nástrojů podpory prodeje. Teoretická část se věnuje objasnění základních pojmů marketingového komunikačního mixu s důrazem na výhody a nevýhody výkladních skříní a věrnostních programů. Praktická část se pak zabývá uvedenými nástroji podpory prodeje společnosti Baťa. Obsahem praktické části je také vyhodnocení dvou výzkumů. První se bude zabývat věrnostním programem RENOME, který byl minulý rok ukončen a analyzovat jaký vliv měl konec tohoto multibrandového programu na spotřebitele. Další vyhodnocení bude k výkladním skříním a analýza jejich vlivu na rozhodovací proces spotřebitele. V závěru práce budou navrženy možnosti zlepšení stávajícího stavu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18801
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
26082
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet