Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa
Autor: Ondilla, Jana
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Práce je zaměřena na využití nástrojů podpory prodeje. Teoretická část se věnuje objasnění základních pojmů marketingového komunikačního mixu s důrazem na výhody a nevýhody výkladních skříní a věrnostních programů. Praktická část se pak zabývá uvedenými nástroji podpory prodeje společnosti Baťa. Obsahem praktické části je také vyhodnocení dvou výzkumů. První se bude zabývat věrnostním programem RENOME, který byl minulý rok ukončen a analyzovat jaký vliv měl konec tohoto multibrandového programu na spotřebitele. Další vyhodnocení bude k výkladním skříním a analýza jejich vlivu na rozhodovací proces spotřebitele. V závěru práce budou navrženy možnosti zlepšení stávajícího stavu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18801
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 26082


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ondilla_2012_bp.pdf 1.913Mb PDF Zobrazit/otevřít
ondilla_2012_vp.doc 154Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ondilla_2012_op.doc 94.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet