Mediální analýza PR aktivit Univerzity Karlovy v Praze

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Mediální analýza PR aktivit Univerzity Karlovy v Praze

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Mediální analýza PR aktivit Univerzity Karlovy v Praze
Autor: Strakošová, Eva
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Cílem teoretické části této bakalářské práce je popsání marketingového prostředí vysoké školy a vlivů na její chod. Dále teoretická část práce obsahuje popsání metod měření Public Relations, výhody i nevýhody jednotlivých metod a názory na možnosti měření odborníků v oblasti PR. Praktická část bakalářské práce vychází z poznatků teoretické části práce a jejím cílem je provedení mediální analýzy Univerzity Karlovy v Praze a zhodnocení jejího vlivu na cel-kový mediální obraz univerzity pomocí vydávání tisových zpráv.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18781
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 26025


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
strakošová_2012_bp.pdf 2.017Mb PDF Zobrazit/otevřít
strakošová_2012_vp.doc 150Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
strakošová_2012_op.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet