Efektivnost pedagogického procesu ve výuce na FaME UTB ve Zlíně
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Efektivnost pedagogického procesu ve výuce na FaME UTB ve Zlíně |
Autor: |
Pilík, Michal
|
Vedoucí: |
Kacr, Josef
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá efektivností pedagogického procesu ve výuce na Fakultě managementu a ekonomiky na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Pojednává o metodách ověřování vědomostí studentů jak z pohledu pedagogů, tak z pohledu studentů. Práce přináší zajímavý průzkum o metodách hodnocení na zdejší fakultě, který může posloužit k prezentaci názorů studentů na hodnocení formou zkoušení v rámci předmětových zkoušek a na druhé straně pohled pedagogů na tento způsob ověřování vědomostí a znalostí. Závěrem práce jsou doporučení ke zkvalitnění systému hodnocení, která vyplynou z analytického šetření mezi studenty a pedagogy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1875
|
Datum:
|
2006-06-08 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Učitelství odborných předmětů pro střední školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4306
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet