Projekt marketingové strategie produktové řady Zábavné učení pro firmu DITIPO, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové strategie produktové řady Zábavné učení pro firmu DITIPO, a.s. |
Autor: |
Müllerová, Renata
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá projektem marketingové strategie produktové řady Zábavné učení pro společnost Ditipo, a.s. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. V první části jsou popsány teoretické poznatky v oblasti marketingové strategie, marketingového výzkumu a internetového obchodu. V praktické části je charakterizována společnosti Ditipo, a.s. a produktová řada Zábavné učení, dále je provedena marketingová situační analýza a marketingový průzkum zaměřený na identifikaci potřeb a preferencí cílové skupiny. Na základě závěrů uskutečněných analýz a marketingového průzkumu jsou stanoveny marketingové cíle a navržena marketingová strategie vedoucí k jejich dosažení. Projekt je na závěr podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18742
|
Datum:
|
2012-03-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
23961
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet