Projekt marketingové strategie produktové řady Zábavné učení pro firmu DITIPO, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové strategie produktové řady Zábavné učení pro firmu DITIPO, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové strategie produktové řady Zábavné učení pro firmu DITIPO, a.s.
Autor: Müllerová, Renata
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá projektem marketingové strategie produktové řady Zábavné učení pro společnost Ditipo, a.s. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. V první části jsou popsány teoretické poznatky v oblasti marketingové strategie, marketingového výzkumu a internetového obchodu. V praktické části je charakterizována společnosti Ditipo, a.s. a produktová řada Zábavné učení, dále je provedena marketingová situační analýza a marketingový průzkum zaměřený na identifikaci potřeb a preferencí cílové skupiny. Na základě závěrů uskutečněných analýz a marketingového průzkumu jsou stanoveny marketingové cíle a navržena marketingová strategie vedoucí k jejich dosažení. Projekt je na závěr podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18742
Datum: 2012-03-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 23961


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
müllerová_2012_dp.pdf 1.704Mb PDF Zobrazit/otevřít
müllerová_2012_vp.doc 73Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
müllerová_2012_op.doc 74Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet