Marketing vzdělávacích kurzů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing vzdělávacích kurzů |
Autor: |
Blinková, Petra
|
Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
Abstrakt:
|
Tato práce se věnuje obecným pojmům vzdělávání, marketingu vzdělávacích kurzů a komunikace vzdělávacích agentur se zákazníky a to zejména ve vazbě na Internet. První část se tomuto tématu věnuje na bázi teoretické, naopak hlavní část je věnována stanovení hypotéz a jejich praktické analýze formou dotazníkového šetření s následnou interpretací výsledků. V závěru je uvedeno potvrzení, případně vyvrácení předpokládaných hypotéz. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18738
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
27017
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet