Direct marketing a jeho efektivita

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Direct marketing a jeho efektivita

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Direct marketing a jeho efektivita
Autor: Křikava, Martin
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Práce se zabývá problematikou přímého marketingu. V teoretické části jsou popsány jednotlivé techniky a postupy pro efektivní plánování direct marketingových aktivit. V praktické části jsou prostřednictvím analýzy konkrétní direct marketingové kampaně porov-návány jednotlivé nástroje z hlediska efektivity. Na základě zjištěných poznatků je v závěru proveden návrh na zefektivnění a další pokračování kampaně. Cílem práce je pomocí teore-tických poznatků poukázat na možnosti současného direct marketingu a zanalyzovat kon-krétní aplikované postupy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18735
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 26065


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
křikava_2012_bp.pdf 2.551Mb PDF Zobrazit/otevřít
křikava_2012_vp.pdf 370.5Kb PDF Zobrazit/otevřít
křikava_2012_op.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet