Direct marketing a jeho efektivita
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Direct marketing a jeho efektivita |
Autor: |
Křikava, Martin
|
Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá problematikou přímého marketingu. V teoretické části jsou popsány jednotlivé techniky a postupy pro efektivní plánování direct marketingových aktivit. V praktické části jsou prostřednictvím analýzy konkrétní direct marketingové kampaně porov-návány jednotlivé nástroje z hlediska efektivity. Na základě zjištěných poznatků je v závěru proveden návrh na zefektivnění a další pokračování kampaně. Cílem práce je pomocí teore-tických poznatků poukázat na možnosti současného direct marketingu a zanalyzovat kon-krétní aplikované postupy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18735
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
26065
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet