Ambientní média v marketingových komunikacích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Ambientní média v marketingových komunikacích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Ambientní média v marketingových komunikacích
Autor: Weikertová, Tereza
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato bakalářská práce nabízí ucelený náhled na ambientní média s cílem zvýšit úroveň po-vědomí o jejich významu i potenciálu a nabídnout jistá doporučení pro jejich realizaci. Cílem práce je pak především zhodnocení postavení ambientních médií na českém re-klamním trhu (jejich ukotvením v oblasti MK) skrze prováděný kvalitativní výzkum me-todou individuálních hloubkových rozhovorů s experty na kreativní a marketingovou ko-munikaci. Práce pátrá také po názorech a postojích zadavatelů reklamy k užití těchto netra-dičních nosičů sdělení. Součástí praktické části je v neposlední řadě klasifikace ambient-ních médií ve smyslu analýzy jednotlivých druhů ambientních médií včetně popisu vybra-ných exekucí pro demonstraci šíře možností ambientních médií z hlediska jejich formy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18693
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 26037


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
weikertová_2012_bp.pdf 3.389Mb PDF Zobrazit/otevřít
weikertová_2012_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
weikertová_2012_op.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet