Profesní orientace sociálně znevýhodněných žáků
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Profesní orientace sociálně znevýhodněných žáků |
Autor: |
Kožušníková, Bohdana
|
Vedoucí: |
Lazarová, Bohumíra
|
Abstrakt:
|
Ve své práci se zaměřuji na problematiku profesní orientace sociálně znevýhodněných žákků. V teoretické části práce, kterou jsem rozdělila do dvou kapitol, se věnuji nejprve profesní orientaci a následně sociálně znevýhodněnému žákkovi.V první části práce nejprve objasňuji termín profesní orientace, dále mluvím o jejím významu a činitelích, kteří se na ní podílejí. Ve druhé části definuji termín sociálně znevýhodněného žáka a vymezuji termín sociálního zněvýhodnění. Po vysvětlení těchto termínů přecházím k praktické části práce, kde dokládám na vybraných sociálně znevýhodněných žácích jejich profesní orientaci. Základním zdrojem informací pro zpracování praktické části práce je kvalitativní průzkum, který jsem uskutečnila prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů u vybraných sociálně znevýhodněných žáků. Analýzou odpovědí těchto žáků je zodpovědět na otázky, kdo nebo co může mít vliv na jejich profesní orientaci, od koho očekávají podporu při volbě povolání, co limituje výběr školy a jaké mají tito žáci aspirace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18567
|
Datum:
|
2011-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra pedagogiky |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
18092
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet