Komunikace s klientem České pojišťovny a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikace s klientem České pojišťovny a.s. |
Autor: |
Svobodová, Helena
|
Vedoucí: |
Řehoř, Antonín
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá komunikací s klientem České pojišťovny a.s. Cílem práce bylo vyzdvihnout metody komunikace s klienty České pojišťovny. Dále, jaké jsou překážky, které brání obchodním dovednostem směřujícím k uzavření obchodu, také zda jsou kolegové dostatečně proškoleni. Cílem kvantitativního dotazníkového šetření bylo charakterizovat nejčastější způsoby komunikace s klienty a již výše uvedené skutečnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18552
|
Datum:
|
2011-11-28 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra pedagogiky |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
23817
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet