Marketingový plán firmy ITARPLAST s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán firmy ITARPLAST s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán firmy ITARPLAST s.r.o.
Autor: Hudček, Jaroslav
Vedoucí: Světlík, Jaroslav
Abstrakt: Ako tému na svoju bakalársku prácu som sa rozhodol pre marketingový plán firmy ITARPLAST s. r. o, ktorá pôsobí v oblasti predaja, distribúcie a montáže plastových okien, dverí a príslušenstva. Tento marketingový plán sa skladá z dvoch častí. Z teoretickej a praktickej časti, kde v teoretickej časti sa oboznámime s problematikou na teoretickej úrovni a následne získané vedomosti aplikujeme v praktickej časti. Na získanie dostatočného množstva informácii, budem čerpať jak z odbornej literatúry v podobe kníh a časopisov, tak z odborných článkov na internete. Svoju prácu som zameral na zvýšenie povedomia firmy širšej verejnosti, tak zlepšenie jeho postavenia voči konkurentom a zvýšiť tak jej konkurencieschopnosť. Na základe analýzy potrieb potenciálnych zákazníkov, zadefinujem cieľový trh a uspôsobím tak marketingový mix presne definovanému tržnému segmentu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18471
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 21114


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hudček_2011_bp.pdf 7.867Mb PDF Zobrazit/otevřít
hudček_2011_vp.pdf 699.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
hudček_2011_op.pdf 819.9Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet