Marketingový plán firmy ITARPLAST s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán firmy ITARPLAST s.r.o. |
Autor: |
Hudček, Jaroslav
|
Vedoucí: |
Světlík, Jaroslav
|
Abstrakt:
|
Ako tému na svoju bakalársku prácu som sa rozhodol pre marketingový plán firmy ITARPLAST s. r. o, ktorá pôsobí v oblasti predaja, distribúcie a montáže plastových okien, dverí a príslušenstva. Tento marketingový plán sa skladá z dvoch častí. Z teoretickej a praktickej časti, kde v teoretickej časti sa oboznámime s problematikou na teoretickej úrovni a následne získané vedomosti aplikujeme v praktickej časti. Na získanie dostatočného množstva informácii, budem čerpať jak z odbornej literatúry v podobe kníh a časopisov, tak z odborných článkov na internete. Svoju prácu som zameral na zvýšenie povedomia firmy širšej verejnosti, tak zlepšenie jeho postavenia voči konkurentom a zvýšiť tak jej konkurencieschopnosť. Na základe analýzy potrieb potenciálnych zákazníkov, zadefinujem cieľový trh a uspôsobím tak marketingový mix presne definovanému tržnému segmentu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18471
|
Datum:
|
2011-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
21114
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet