Spotřebitelské chování segmentu seniorů - Pension pro seniory
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Spotřebitelské chování segmentu seniorů - Pension pro seniory |
Autor: |
Ochová, Jana
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Předmětem diplomové práce je marketingové naplánování vybudování Pensionu pro seniory v lázeňském středisku Lázně Mšené. V teoretické části jsou objasněny pojmy vztahující se k tématu jako senioři, jejich role ve společnosti a způsob života,spotřebitelské chování seniorů, marketingový proces segmentace,targeting, positioning, marketingový mix, cenová politika, marketing služeb), marketingový výzkum (průzkum trhu, SWOT analýza, analýzy konkurence, marketingové plánování, marketingová komunikace. V praktické části je provedena SWOT analýza, analýza konkurence a legisla-tivní analýza. Stanovena je konkurenční výhoda a doporučení projektu, určen cílový trh. V projektové části je předloženo celkové marketingové naplánování projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18469
|
Datum:
|
2011-09-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
22896
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet