Sociální vztahy dětí s ADHD s vrstevníky z pohledu pedagogů a rodičů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální vztahy dětí s ADHD s vrstevníky z pohledu pedagogů a rodičů |
Autor: |
Zavadilová, Jarmila
|
Vedoucí: |
Jurtíková, Michaela
|
Abstrakt:
|
Předkládaná bakalářská práce s názvem Sociální vztahy dětí s ADHD s vrstevníky z pohledu pedagogů a rodičů představuje pohled na spojitost problematiky syndromu ADHD se sociálními vztahy. Skládá se z teoretické a praktické části. Teoretická část se-znamuje se základními pojmy, definicemi týkající se syndromu ADHD. Cílem teoretické části je uvést do problematiky syndromu ADHD a jeho souvislostí se sociálními vztahy dítěte s vrstevníky. Praktická část je vypracována pomocí kvalitativního výzkumu. Hlavním cílem je zjistit, co považují pedagogové a rodiče za stěžejní problémy nebo komplikující faktory u dětí s ADHD ve vztazích k ostatním dětem. Použitými metodami výzkumu jsou rozhovory s pedagogy pracujícími s dětmi s ADHD a rodiči dětí s ADHD. Součástí praktické části je případová studie vytvořená na základě dlouhodobého pozorování dítěte s ADHD. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18452
|
Datum:
|
2011-05-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
19876
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet