Sociální vztahy dětí s ADHD s vrstevníky z pohledu pedagogů a rodičů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální vztahy dětí s ADHD s vrstevníky z pohledu pedagogů a rodičů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální vztahy dětí s ADHD s vrstevníky z pohledu pedagogů a rodičů
Autor: Zavadilová, Jarmila
Vedoucí: Jurtíková, Michaela
Abstrakt: Předkládaná bakalářská práce s názvem Sociální vztahy dětí s ADHD s vrstevníky z pohledu pedagogů a rodičů představuje pohled na spojitost problematiky syndromu ADHD se sociálními vztahy. Skládá se z teoretické a praktické části. Teoretická část se-znamuje se základními pojmy, definicemi týkající se syndromu ADHD. Cílem teoretické části je uvést do problematiky syndromu ADHD a jeho souvislostí se sociálními vztahy dítěte s vrstevníky. Praktická část je vypracována pomocí kvalitativního výzkumu. Hlavním cílem je zjistit, co považují pedagogové a rodiče za stěžejní problémy nebo komplikující faktory u dětí s ADHD ve vztazích k ostatním dětem. Použitými metodami výzkumu jsou rozhovory s pedagogy pracujícími s dětmi s ADHD a rodiči dětí s ADHD. Součástí praktické části je případová studie vytvořená na základě dlouhodobého pozorování dítěte s ADHD.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18452
Datum: 2011-05-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 19876


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zavadilová_2011_bp.pdf 1.181Mb PDF Zobrazit/otevřít
zavadilová_2011_vp.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zavadilová_2011_op.doc 46Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet